God morgon... =S

Ja.. jag somnde ju i soffan å sen vaknade jag halv tre å var lagom borta.. sen var tydligen min sömn rubbad för jag när jag vaknade idag var jag inte pigg. Hatar när det händer, gillar inte att gå omkring och vara halvtrött hela dagen sen.
Har iallafall hunnit kolla upp mina skor idag, jo då dom stod kvar där jag lämnade dom. Fast dom låg ned så jag antar att dom har gjort sig hemmatadda. Flott :P

Sen ska jag fortsätta min styketräning av armarna, nu har träningsvärken lagt sig rätt bra så jag kan köra på igen. Jag har haft sån grym värk så jag har knappt kunnat klia mig ansiktet, inte ens kunnat lösa sudoku utan att det var ansträngande å gjorde fruktansvärt ont. Men det roliga med träningsvärk är ju att man oftast skrattar när det gör ont, det är en retsam kittlig värk. Värst är att ha träningsvärk i låren, när man har flera trappor att gå i varje dag.. inte kul alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0