Klackskosträning

Tränade lite på att gå i mina klackar nu, tog en liten tur ner till postlådan. Å det gick redan bättre! Jag har bara gympaskor nästan, förutom ett par stövletter men dom har ca 1 cm klack så dom kan man inte räkna som klackar.. Å sen har jag ett par som jag köpte för flera år sedan, å inte använder för jag lade ned helt att försöka att lära mig, trodde det var helt omöjligt för mig. Men å andra sidan så var det med stilettklack, kanske inte är så smart för nybörjaren att börja med såna.
Men vad kan jag om sånt här? Jag har ju alltid varit världens pojkflicka som känt mig som en transvestit i klänning :)
Men med mina nya skor går det betydligt bättre, kanske jag kan lära mig att gå i stilettklackarna åxå när jag känner mig tillräckligt trygg i dessa.
Det här är en stor grej för mig.. trodde aldrig jag skulle lära mig att gå i högklackade skor!

Kommentarer
Postat av: neta

Vricka inte fötterna.....

2011-04-03 @ 21:47:11
Postat av: Vicki

Mrs positiv :)

No problem.. jag är bättre på det här än jag trodde.

2011-04-03 @ 22:43:31
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Härligt :) har vart på möte idag å

solen lyser så underbartoch de känns verkligen som om våren kommer för att stanna nu :D

Hur står det till med dej idag?? hoppas att solen lyser på dej oxå :D

2011-04-04 @ 15:14:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0