Kurerat mig idag

Varit inne å kurerat mig idag, det kändes ett tag som att förkylningen skulle komma tillbaka. Men jag tror jag dödade den med Ibux (Norges svar på Alvedon eller Ipren).
Och nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att allt känns bättre imorgon.

Förresten, jag har märkt sedan ett tag tillbaka att jag lätt blir nedstämd när jag inte har nåt att göra. Helst måste det vara nåt som får hjärnan att jobba, annars börjar jag bara tänka en massa konstiga onyttiga tankar om jag får alldeles för mycket fritid. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska kunna mina två tyska läroböcker helt å hållet. Helst grammatiken ska sitta som cement.
Vet egentligen inte vad som gör det så kul att läsa språk, kanske är det utmaningen?

NU ska jag iallafall lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0