Mot nya jobb

Å så härligt det är ute i solen. Jag hade nästan inte behövt gått hem idag, kunde bara ha suttit kvar där medans barnen lekte. Underbart!
Min oro över jobb i sommar är över, på mötet på Adecco så fick vi veta att det fanns möjlighet att jobba inom lager och butik om man ville, när det inte finns jobb på dagisen i sommar. Kanon! Jag "anmälde" mig direkt :D
Känns lite spännande att testa att jobba i klädaffär, kommer säkert vara helt yr i början.. men det var jag ju på dagis åxå så man blir väl van till slut.
Ska iallafall bli kul att testa på lite andra jobb.
Men jobba i klädaffär.. risken är väl då att man kommer hem med lite för mycket nya tröjor å byxor så inte ekonomin håller ;)
Får lämna visa-kortet hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0