Nu blev jag lite less...

Idag var jag i väg på jobb å när jag skulle hem å var på väg ner till t-banan igen så upptäckte jag vilken fin utsikt det var däruppe ifrån så jag tog en bild. Den blev lite mörk för jag tog den med mobilen så nu när jag kom hem skulle jag ljusa upp den lite. Medans jag höll på göra det så tappade tydligen mobilen kontakt med datorn, å så försvann bilden! Vad irriterande då, eftersom jag bara tog en bild å jag jobbade bara där idag.
Men man lär ju sig minst en sak varje dag sägs det, å dagens läxa är alltså:
Ta alltid MERA ÄN EN BILD på varje motiv!
(Speciellt när man har en mobil som spottar ut sladden hela tiden!! =/)

Kommentarer
Postat av: neta

Du kan åka dit med oss så får vi se utsikten och Du får en ny bild...

2011-04-04 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0