På promenad..

Jag blev aningen förvånad när jag kom ner mot en av parkerna som ligger här i närheten å den var full med folk! Gräset är fortfarande brunt, det finns små högar kvar med snö lite här å där men det är varmt. Folk hade picknick i gräset, nja.. eller det som VAR fjolårets gräs, men ändå.. det såg väldigt mysigt ut.
Här har jag nog hittat ännu en kontrast till småstaden. Jag är inte så van att folk bara går ut å sätter sig, eller lägger sig var som helst, "för vad ska andra människor tycka".... eller har jag fel? Det är iallafall bilden jag har fått.
Det här är ju helt underbart!
Jag vill åxå ut å picknicka!



Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Helt underbart, ska strax iväg till svärpäronen och grilla :D Mumms!! Har du haft en lika fin vårdag med klarblå himmel och sol som jag??? :D Och annars hoppas jag att dagen varit toppen?? :b

2011-04-09 @ 17:19:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Kram!

2011-04-09 @ 17:58:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0