Stolt 28-åring ;D

Dagen började med kaffe & creambulle, jag älskar creambullar! Som beräknat så regnar det idag, hippie hurra för mig idag! :)
Men det gör inte så mycket för min egna present till mig själv var nya numret av den nya (norska?) tidningen Stella, så nu kan jag sitta i lugn å ro å mysa inomhus med den istället. Sen blir det lite film, måste se nya Narnia. Är lite barnsligt kär i äventyrsfilmer.

Ska sätta in lite bilder från dagen bara jag får min kamera att gå ihop med min dator, dom har sen ett tag sen varit lite ovänner med varandra så min dator bara vägrar att visa upp bilderna...
Vet inte vad jag ska hitta på för att få dom att bli vänner igen... hmmmmmm

I övrigt så har det hittills varit en mysig å bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Gratulerer med dagen!

2011-04-12 @ 13:06:41
Postat av: Vicki

Sv: Tack :)

2011-04-12 @ 13:14:25
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0