Fördriver tiden..

Sitter vid min dator nu å försöker fördriva tiden lite.. väntar på att se vad man får för lön den här gången. Annars kommer jag iallafall inte kunna sova för då ligger jag bara å tänker på det. Pengar, pengar & åter igen pengar.. det är nästan det enda man tänker på för tillfället. Så att allting går runt.. sen är känslan av att ha en del på kontot ganska härlig åxå, så känner man sig lite lycklig för en stund. Innan det mesta försvinner iväg till hyran å räkningar.
Sitter även å funderar på om jag ska bjussa på nån kul bild.. Måste väl ha nåt på lager.

En bild från Aker Brygge, när vi var där med dagiset. Bilden blev inte den bästa eftersom jag var inne i lekparken som var inhängnad.. å jag kunde ju inte gärna gå iväg bara för att jag skulle få en bra bild.. jobbade ju trots att man nästan kan glömma bort att det är jobb när man är ute å myser i det sköna vårvädret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Det blev ju "havsutsikt" iallafall :)

 

 

 

Nej nu ska jag kolla peng, så god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0