Dagens födelsedagsbarn.

Nu är jag lugn igen.. :)
Jag satte Jocke på att fixa min kamerasladd eftersom jag helst håller mig borta från elgrejer, inte för att jag är helt borta inom ämnet men jag hatar bara att pilla med kablar å sladdar.

Har blivit lite sjuk så idag när det var säkert runt 30 grader i lägenheten mådde jag som sämst å var helt borta i huvudet.. men Jocke fyller år idag så jag var ju iallafall tvungen att göra en liten ansträngning att baka nåt. Så det blev muffins med glasyr å dinosaurieströssel :)


Inte de snyggaste muffins jag har sett, men de var betydligt godare än de ser ut kan jag lova :)
Men den jäkla glasyren blev lite för rinnande.



Jocke hade fått krona på jobbet, som barnen alltid får när dom fyller år :D Hahaha
Så han blev ordentligt firad där idag :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

För lite florsocker.. eller för mycket vatten....

Snygg krona...

2011-04-19 @ 19:27:34
Postat av: Vicki

Sv: Nej jag körde mix bara, orkade inte göra riktigt idag. Men jag gjorde den för tidigt så när jag skulle lägga det på muffinsen så var det nästan hårt så när jag hade i vatten så blev det för mycket.. Å jag hade ingen lust att gå å köpa en till påse, så det fick bli som det blev :)

2011-04-19 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0