Falska människor... bläääää

Blev lite irriterad nu på morgonkvisten.. Fick nytt jobb å då passade min uppdragsgivare på att berätta vilken kritik jag fått från senaste jobbet. Dom gillade mig som person men jag tog för lite initiativ hade dom sagt.. Till mig gav dom mig beröm under veckan, vilka falska jävlar.. Jag sprang runt runt som en tok varje dag å tog initiativ.. Vet inte vad dom förväntat sig, att jag skulle läsa tänkar å ha koll på allt som jag varit anställd där i flera månader. Ändå var jag ärlig på en gång å sa att det blev lite yrigt första dagarna, speciellt då vi var 3st å skulle vara 4. Men dom sa att allt var bra... Men jag har fått bra kritik från andra ställen å blivit "beställd" så jag vet att jag gör ett bra jobb. Dom där var väl lite speciella då.. Idioter...

Kommentarer
Postat av: neta

Vad var de för jäkla kärring???

2011-08-25 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0