Kämpa kämpa, får man göra nåt annat..

Måndag morgon.. Å tråkigt grått ute. Ska iväg på lite ärenden snart, sen kolla om Adecco har nå jobb.. Troligtvis inte så det blir nog att säga upp sig där snart/nu. Så får man ut nästa års semesterersättning åxå. Om dom inte har kommunens jobb så har dom knappast några jobb alls, å det märks åxå... Skittråkigt att dom skulle klanta sig. Får komma upp med en annan plan om inte jobbzone hör av sig heller, men jag har lite på gång får se hur väl det lyckas. Idag hoppas jag iallafall på att kunna köpa hem kaffe, jag har varit sugen på det varje morgon i en vecka nu, starkare grejer än snus det! ;) Så nu MÅÅÅÅSTE jag ha kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0