Lägenhetsjakt

Lägenhetsjakten är i full gång.. Först är det svårt att hitta en lägenhet som fyller någorlunda ens krav, vilket är att inte vara mindre, dyrare.. eller ligga alldeles för långt bort. Å när man väl HAR hittat den så är det femtioelva andra som åxå vill ha den. Pust.. men vi har dämpat kraven nu när det gäller rum, så får vi fixa en trea längre fram, för dom är inte lätt att hitta under 9000kr om man vill bo inom en 30min till Oslo.. Men det blev lite ändring när jag kände att jag fick lite lätt panik på tanken av att flytta för långt bort från Oslo, till en liten håla istället.. så jag tror att vi blir kvar Oslo-området ändå. Jag är ju knäpp i huvet jag vill lämna den här härliga staden efter bara ett år.. om vi blir kvar i Norge så hinner man nog flytta ut till nåt mysigt hus när man blir äldre. Så det så! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0