Bara väldigt onödigt inlägg, but i need a break

Roar mig med att lägga in alla nummer på nya mobilen. Var helt säker på att dom låg på sim-kortet, men det är ju lika som alltid..
Å nu kanske du tänker, men varför kopierar du dom inte bara från telefonen till sim-koret??
Jo.. eftersom min gamla mobil är dö å det är ju sån procedur att få fast laddaren rätt å så tar det en väldig tid innan den laddar batteriet så det håller en liten stund.
Så jag skriver av dom istället.
En trevlig liten lördagsaktivitet :)

Kommentarer
Postat av: neta

Detta med sim-kort eller inte kan man ju bli tokig på.. På min nya så lägger sig alla sms till samma person på samma... s jag har väl flera 100 till Dig... Om jag vill radera så åker alla bort samtidigt... och vissa vill jag ha kvar... Kom då på vad jag trodde var en genialisk idé... Trodde att jag kunde sätta kortet i gamla mobilen och radera 1 och 1... Men långnäsa, ha ha, alla sms ligger på nya mobilen... Så var det med det....

2011-06-11 @ 22:30:55
Postat av: Vicki

Men du, du borde kunna lägga över sms:en från mobilen till sim-kortet först..

Men är du HELT säker på att du inte kan radera dom du vill ändå. Jag testade det i morse bara för att du berättade om det å jag kan klicka i vilka jag vill då bort..

Då kan jag klicka hehe

2011-06-12 @ 09:20:08
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0