Beställt ny mobil


Då har man beställt ny mobil då!
En Samsung Galaxy S.
Jag kommer vara så osocial när den kommit hehe Det vet jag..
Tror att jag kommer att känna mig helt borta i början för det är ju så mycket nytt som har kommit som jag inte har nån aning om hur man gör med haha
Jag har "bara" haft en relativt enkel mobil med bara det vanligaste som har funnits rätt länge nu, inte en värstingmobil men inte heller helt stenålders..
Men jag har inte kunnat ha appar förut så det ska bli kul å se vad man kan göra med dom. Jag som tyckte Widgets var tufft.
Hoppas bara att dom snabbar på lite så jag hinner få den innan veckan är slut, så jag kan sitta å greja i helgen.
Hoppas det finns många inställningar på utseende och teman, sånt är kul :)
Å så blev det en vit iallafall då, eftersom jag fick veta att man bara kan ladda ner program med språk. Och svenskt tangentbord.. jag är ju som sagt helt borta när det gäller dom här nyare mobilerna ;D
Men det ska bli kul! Ser så fram emot till den kommer nu!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Mamsen kan lära Dig, ha ha....

2011-06-08 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0