Gräver mig djupare ner i teknikträsket

Idag har jag å min Android varit på stan en sväng :D
Upptäckte att hela stan var full av nätverk som var olåsta, så det är bara att gå ut å surfa på bara.. vem behöver skaffa fast surf eller liknande på mobilen när man kan snika ;)
Skulle möta J idag på tågstationen, så medans jag väntade där testade jag om det fanns nåt nät där som man kunde låna.. Ja då, caféet som låg bara några meter ifrån mig hade gratis.. Det här är ju en helt ny värld som öppnats för mig :)
Det är så kul.. det bästa är alla appar som finns! Det är ju hur många som helst, för vad som helst! ^^
Jag har hittills laddat ner 10 olika gratisspel å lite annat smått å gott som jag annars använder i vardagen.. hur kul som helst.
Fast nu tog batteriet slut på mobilen så nu ligger den på laddning, därför jag kunde slita mig för att skriva ett inlägg :)
Hade problem med att ansluta mig till vårat trådlösa men det är nu fixat så jag surfar ju gratis hemma så jag har hunnit kolla igenom alla appar som redan fanns på mobilen.
En var rätt cool med kartor, tryckte på att visa där jag befinner mig nu så kom det fram en 360 graders panoramabild på gatan här utanför i skitbra skärpa.. säkert inget speciellt för andra, men det är ju för fasen helt nytt för mig så jag tycker att det är hur coolt som helst.

Det är sån tur att vi är lediga imorgon annars har jag väl haft världens abstinens om jag varit på nåt jobb :) hehe
Men nu hinner jag väl greja av mig lite så jag är lugn å fin till på tisdag..
Har snart ställt in allt som jag vill ha där nu så jag börjar känna mig nöjd för tillfället så det finns inte så mycket mera att göra just nu.
Men appar är kul, å det finns ju massor med gratisappar som är roliga.
Mycket tok men det kan vara kul med sånt åxå.. laddade till exempel ned en giraff som man kan prata med haha
Men den är väl kul en eller två gånger :)


Bilden tagen härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0