Morning från mig å Android, min fransman ;)

Regnet verkar ha har gett sig nu, antagligen seglat iväg mot Sverige... hehe Ni behöver kyla av er lite ni åxå ;D
Lyssnar lite på James Blunt den här morgonen å har ätit honungsmelon till frukost.
James Blunt.. han är ju för jäkla bra han men jag glömmer bort han hela tiden. Men nu har jag laddat ned två skivor med honom å ska lägga in lite låtar på mobilen så jag kan lyssna på honom. Hans musik är mysig.
Fick en kul film på Frost, min ljusa lilla skönhet i morse.. ska se om jag kan trixa lite så ska jag lägga ut den senare.


Tudor & Harley kom å väckte mig

Frost är lite mer morgontrött... Fick en bild mitt i sträckningen :)
Ett stort plus med mobilkameran, den tar bilderna väldigt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0