Morning morning!

Strålande dag idag, trots världens regnväder utanför. Var bara på väldigt bra humör när jag vaknade, trots att jag är helt igentäppt i halsen.. men det gör inte så mycket. Å energin är det inget fel på, den har kommit tillbaka igen.
Ska snart ner å kolla på elkjöp (Norges Elgiganten) som bara ligger här i närheten, ska kolla om dom har min mobil.. Annars får dom väl beställa hem den.
Fast jag lär ju kolla priset åxå, skiljer det sig väldigt mycket mellan priset på affären å internetbutiken så driter jag i dom å så beställer jag från nån billigare internetbutik istället.

Hittade min mobil igår för 1000kr på en internetbutik, höll på ramla av soffan när jag såg det.. Tills jag upptäckte att det var på grund av att menyerna är på tyska eller engelska i deras mobiler... ohhh nej tack.
Brukar ställa in på tyska ibland bara för att vara ful :) Men det blir så långtråkigt i längden när man inte riktigt fattar ALLA ord. Engelska funkar väl men nja.. vill nog ha på svenska eller alternativt norska.

Får se vad jag hittar.. ska väl dra nu snart, får springa mellan så fort jag kan för att slippa bli så blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0