Sitter här å väntar bara..

Ja då var det morgon igen då.. känner mig lite halvzombilikt just nu. Halsen är inte riktigt bra å det irriterar mig. Det är det värsta av alla förkylningssymtomerna. Men jag ska fixa lite té nu så kanske det blir bättre.
Har redan hunnit kolla hemsidan plus min mail några gånger för att se om det hänt nåt med min orderstatus, men det har det inte gjort än hehe
Sen får min gamla ligga å skräpa ett tag tills vi har råd att fixa upp den, lämna in den på reparation (om det går) å fixa nytt batteri. Har lovat J att han ska få den då jag skaffat ny mobil.
Så blir han med i matchen lite åxå... :)
Just nu har han en mobil ifrån 1876...... nja, då fanns dom ju inte. Men inte långt ifrån ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0