Storebror har släppt dom fria :)

Som lite av en Big Brother-nörd som man blev efter sista veckan då vi fixat 24/7 så såg det ut så här ikväll när vi kollade på finalen..

Två fönster.. ett med sändningen från huset å ett med själva finalen...
Nu är det iallafall slut på det.
Vinnare Simon Danielsson från Umeå. Heja Norrland! :)
Värdig vinnare, fast jag tyckte ju att alla tre var värdiga vinnare. Tre sköna grabbar så det var ju vilket som egentligen.
Lite sjukt hur fast man blev av 24/7 å lite maniskt tvungen att gå in å kolla vad dom hade för sig direkt när man vaknade på morgonen.. Inte för att jag hade svårt att lämna dom för att göra andra normala saker under dagen, men när man väl satt vid datorn så var man lite nyfiken på vad som hände i huset.
Jag vet att det är många som tycker att det är ett skitprogram, sjukt å allt vad det kan vara.
Men jag står ju fast vid att jag fortfarande tycker att det är intressant å undrar hur det skulle vara att själv vara inlåst där med en massa människor man inte känner.
Måste ändå vara ett intressant expriment att utsätta sig för, å man kan ju faktiskt bara gå ut därifrån om man inte vill vara kvar.
Det har vart kul iallafall. Å ser nu fram emot att se Norges Big Brother som börjar till hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0