Tropisk värme i Nordland

Det är så hett här inne så man håller ju på att svimmar aaaaaaaaaaaaaav!
Men jag klagar inte.. hellre det än kalla vintern.
Det är bara det att det inte riktigt går att välja nu om man ska ha det svalare inne, det går bara att välja mellan varmt å varmt som f*n!
Det hjälper inte så mycket att öppna fönstren när det är lika varmt ute åxå, det enda som hjälper är bordsfläkten men den är ju tvungen att mest stå riktad mot datorn så inte den svimmar av istället.. Ja, så länge man sitter vid datorn då, sen går det ju lite bättre.
Kom på att jag hade glass i frysen så jag fick kyla ned mig med lite glass :)

Dom här gulliga glassbägarna fick vi av J´s mamma när vi tog fritidsledarexamen. Lite imponerad att hon kom ihåg att jag nämde att jag gillade dom..


Känns lite bättre efter glassen men man vet ju inte vart man ska ta vägen nästan... hur bygger man ett stenhus som tar IN värmen??
Den borde ju hålla den borta...
Men vad jag än säger...så glöm för all del inte bort, att jag klagar inte! ;D

Kommentarer
Postat av: neta

Om några veckor vänder det.. så snart är det vinter igen...

2011-06-09 @ 07:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0