Ute på tidig träningsrunda

Låg å peppade mig igår om att ta en morgonpromenad direkt när jag vaknade idag.. jag vet ju att jag vill det här å det är underbart att vara ute å träna. Gillar att pressa mig så man känner sig helt utsliten :)
Så imorse när jag vaknade så var det första jag tänkte på att jag skulle upp direkt å ut på träningsrunda! ^^
Jag var till å med pigg.. helt sjukt vad man kan påverka sig själv mentalt..
40 min 5,4 km.. jag har för mig att det tog mig nästan 1,5 timme första gången jag tog samma runda.. fast nu joggade jag åxå lite i å för sig.. Men det är dags att utöka antalet kilometer.
Får lägga en ny runda.
Det bästa är att jag just nu känner mig så jäkla pigg!
Det här var det bästa beslutet jag tagit på länge :)

Nu har jag en "dricka-vatten-app" (Eftersom jag är väldigt dålig på att komma ihåg att få i mig vätska)
En träningsapp där jag skriver in hur länge, hur lång tid och vad jag har tränat.
Och till sist en "viktnedgångsapp" Där jag skriver in varje gång jag har gått ner i vikt, å den räknar ut BMI m.m

Så.. vad kan nu gå fel?! ;)

Nya tag, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0