Vilken högsommarvärme!

Vilken dag det blev!
Jag gick ju som sagt upp på taket på förmiddagen vid halv tolv å stod ut där till klockan två ungefär.. man skulle haft en pool däruppe :)
Man klarar ju inte av å ligga där många timmar utan att kunna bada.
Man håll ju på smält bort!
Det har tagit rejält i ansiktet idag iallafall, brukar vara lite extra segt efter vintern att lyckas få nån färg i ansiktet. Men när jag var ner en sväng å fyllde på vattenflaskan så tog jag mig en titt i spegeln å det var ju nästan så man hoppade bakåt, såg ju ut som en kräfta!
Så sedan blev det ingen sol där, solade ryggen tills jag inte stod ut med värmen nå mera.
Känns som att det kan bli årets första dopp imorgon.. men bara kanske.. nu är det ju havet man ska bada i igen så det kan vara aningen kallt fortfarande. Har ingen aning om vad graderna är just nu på vattnet men man ska väl försöka sig på ett litet snabbdopp iallfall.
Ska snart iväg å inhandla lite flytande föda tills imorgon.. bl.a. får se vad man hittar på för gott att äta åxå.


Kommentarer
Postat av: neta

Skaffa en sprayflaska och spraya vatten på Dig, e gör jag här ute....

2011-06-03 @ 21:28:44
Postat av: Vicki

Hade en liten bättre idé idag, åka dit det finns vatten :)

Det var en riktigt höjdare.

2011-06-04 @ 22:42:18
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0