Big Brother Live

Då har man varit iväg med veckans timlista till Adecco. Det har ploppat upp massor med blommor i stan, fint :)
Måste se till å ta en fika där snart, uteservering är underbart på sommarn.
Ska kolla in Big Brother Live nu, å se vem det är som åker ut nu när alla är nominerade.
Bryr mig egentligen inte vem som åker ut så länge ingen av Simon, Peter eller Gurkan åker.. då är jag nöjd iallafall :)
Jäkla påhitt det där är egentligen, men jag kan ju inte ljuga att jag inte gillar att föja dom dag efter dag.. blir som ett konstigt begär som man inte blir av med..
Men det är väl så man funkar, människan.. eller många av oss iallafall.
Kul att se andra "göra bort" sig..

Kommentarer
Postat av: sophie

det varså dåligt att sonia fick lämna! ;s

2011-05-02 @ 11:13:25
URL: http://bbarasophie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0