Bland palmerna..

Jag drömmer om en utlandsresa efter sommarn, först ska jag mysa här i Oslo för det är verkligen fint här under sommarn. Men sen vill jag fara till nåt land med palmer, blåa hav och ljusa sandstränder...
Och det blir ju inte bättre när man sitter å pinar sig med alla BILLIGA resor på startour.no.. Det finns så mycket sjukt billiga resor så att man tror att man drömmer. Sista minuten eller "restplasser" som det heter här för under 4000kr för två pers! Jag blir ju tokig nästan av att gå in där å titta :)
Jag vet ju att det kan bli möjligt bara man får jobba riktigt mycket i sommar.. så jag ska försöka så gott jag kan att få jobba 100%.
Eftersom J i stort sett redan gör det så är det ju mig allt hänger på.
Vad sägs om nåt av det här?



Grekland, Korfu



Grekland, Korfu, Agios Stefanos




Grekland, Korfu, Gouvia




Grekland, Samos


Lite insnöad på Grekland just nu, har aldrig varit där å det verkar ju minst sagt väldigt fint där.
Men det är ju som sagt bara drömmar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0