Här ska det stekas!

Ser ut att bli fint väder till helgen, iallafall på lördag.
Då ska det solas!
Å jag vet exakt vart det ska solas åxå, tror att jag har hittat mitt favoritställe här i närheten.
En mysig liten "dal" eller vad man nu ska kalla det för, full med massa grönt gräs å fina träd på kanterna. Verkar inte vara så överdrivet mycket med folk där heller.
Ska testas till helgen i vilket fall som helst.
Om jag nu överlever morgondagen vill säga.. just nu känner jag mig så trött i både kropp å huvud så jag känner på mig att morgondagen kommer att bli seg. Jag är så glad för att det inte är jag som jobbar sent.
Men av någon underlig annledning så känner jag att hur trött å omotiverad jag än må vara på morgonen ibland så har jag ändå en viss dragningskraft till jobbet :)
Trivs med personlen, och jag trivs med barnen (trots att dom kan vara otroligt påfrestande ibland) på "min" avdelning.
Å det verkar ju som att jag blir kvar där ett tag till.
Så det är ju bara wunderbar isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0