Hemma efter en minst sagt stressig å förvirrande dag

Efter några dagars jobbtorka fick jag äntligen jobb idag, men herregud vilket kaos det blev på slutet. Många sjuka å jag fick byta från den avdelningen jag var på först till en annan avdelning. Om det nu var bättre för då blev hon ensam på den avdelningen jag var först.. inte lika bra ordning på ungarna på avdelning nummer två så man fick springa runt som en tok.. mitt i bordtorkningen så skulle det bytas bajsblöja å sen var det full fart i lekrummet där jag blev ensam ett tag.
Varför tar man inte in ytterligare en vikarie då undrar jag.
Behövde hjälp vid ett tillfälle för jag var tvungen att hjälpa en pappa som letade efter sin sons sko :)
Men då fanns det knappt nån att ta hjälp ifrån eftersom det var nästan tomt på folk... stressigt å vimsigt blev det ett tag där men jag hoppas dom hade överseende med min vimsighet.
Det är fasen inte lätt att bara komma in så där första gången på ett ställe å så ska man ha full koll på det mesta.
Ibland blir vi nog bra underskattade, trots att vi ställer upp å åker från dagis till dagis å försöker så gott vi kan att installera oss snabbt på det nya stället.
Men jag kan väl tillägga att barnen var goa å snälla, så det var kul den största delen av dagen.

Kommentarer
Postat av: neta

Du gör så gott Du kan, mer kan man inte göra....

2011-05-27 @ 12:37:48
Postat av: Vicki

Nej jag fick faktiskt lite sympati när jag kom tillbaka på fredagen så jag tror nog att dom förstått det själva åxå :)

2011-05-28 @ 14:04:06
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0