Morgonpromenaden

Hade en härlig morgonpromenad förut. Gick först mot Tøyenparken å runt en bit, sen tillbaka till parken å vilade i gräset å passade på att sola en liten stund.
Sen gick solen i moln så det blev lite långtråkigt, är en rastlös själ.. så jag gick hemåt igen.
Vädret idag är väl lite halvt si så där, lite kallt när solen försvinner. Å det är alldeles för mycket moln. Hade tänkt att sola på taket idag men det får bli en annan dag, tror inte det är så varmt att sitta där just nu.



Kommentarer
Postat av: CLARA

sv: Jag vet, det la jag också märke till...

Usch jag riktigt otäckt :S

Man får bara hoppas att det inte är sant !!

2011-05-02 @ 15:49:00
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0