Sverige Sverige fosterland

För första gången på.. ja vad är det nu? jo, 8 månder saknade jag Sverige lite.. :)
Varför då kan man ju undra.
I å för sig så är det väl inte så konstigt om man saknar landet man är född i lite då å då, men jag trodde inte jag skulle få en sån känsla än. Jag var bra trött på Sverige när jag flyttade, å det hade jag vart i flera år då så det kändes så skönt att få komma bort. Även om det bara blev grannlandet, jag hade planerat att flytta längre bort än så. Men Norge känns ändå tillräckligt annorlunda för att man ska känna att man ändå har flyttat bort från Sverige.
Men nu fick jag såna där jobbiga känslor som jag trodde att jag hade lagt bakom mig...
Vad vill jag med livet? Vart ska jag bo egentligen? m.m... Hatar såna tankar, jag vill bara vara lycklig där jag är, oavsett vart jag är eller med vem jag är. Ska det vara så svårt att hitta lite ro i livet.
Vet inte riktigt vad det är jag saknar hela tiden som kommer ikapp mig då å då... om jag bara kunde lista ut det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0