Schleten men glad :)

Vilken dag! Å då menar jag inte i positiv bemärkelse.
Vi var en kort idag på jobbet plus att ungarna hade förvandlats till djur för en dag =S
Jag har sprungit runt som en galning efter barn som höll på med alla möjliga hyss. Blev helt slut, fick huvudvärk å var allmänt less på dom ett tag.
Vi blir tydligen en personal kort imorgon åxå men då slutar jag iallafall klockan tre så då är det dom andra två stackarna som får kämpa på. Å sen kan man glädjas åt att det är helg.

Å nu har jag "lovat" på Facebook att jag ska ut å gå åxå.. så då måste man ju.. :)
Tror nog att jag sa lite för mycket innan jag visste hur sliten jag skulle bli.. inte bra alls ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0