Bäst

Förresten måste jag dela med mig av en sak, jag är bäst :) För att jag snart är helt nikotinfri. Egentligen var det min sambos idé men han har lite större problem än jag har.. en vana och beroende som suttit i många mer antal år än jag har. Sen har jag en jävla vilja :) Nappar jag på nåt så är det bara å köra, då är det inga problem. Å det är ju faktiskt bara att ja.... sluta, ge fasen i det. Å när abstinensen kommer.... gå omkring lite, drick vatten, försök slappna av, andas lugnt.. å efter ett tag känns det bättre. Fast det är väl psyket som spelar roll där, å det vet jag att jag inte har nåt större problem med när det kommer till sånt.
Vi får väl se hur det går, jag tänker inte tvinga mig till nåt för då funkar det aldrig. Men det hade varit väldigt skönt att kunna leva resten av livet utan gift. Sen är det bara det lilla sockerberoendet vi ska se över... haha

Kommentarer
Postat av: Neta

Bra gjort.. Och man spar ju pengar också....

Hörde på TV att man får hårig tunga när man snusar.... Inte så trevligt heller...

2011-11-09 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0