Fullt upp

Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden för jag håller på göra klart min hemsida bl.a. Nu när jag vaknade så här tidigt så hinner jag slänga in ett inlägg. Det har blivit sena nätter å då även halv"sena" mornar så jag blivit tvungen att fortsätta direkt med mitt lilla projekt för att få det klart så fort som möjligt. Nu börjar det bli klart och jag har satt som mål att publicera det i månadsskiftet, det känns ju lite pirrigt. Som att utelämna sig själv på nåt sätt.. :)

Nu ska jag upp och dricka kaffe å sen försöka mig ut på en morgonpromenad, jag misstänker att Ugglas nya skiva är perfekt att lyssna på när man är ute på promenix. Det var allt för nu, hörs lite senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0