Massa braaaa energi

Nu sitter jag vid min gamla dator igen för första gången på flera månader. Vilket alltså betyder att jag behöver ha min bordsfläkt igång på sidan om för att datorn inte ska bli överhettad.. så det blir lite småkyligt efter ett tag...
Anledningen till att jag har skakat igång den nu igen är att jag håller på med mitt hemliga projekt och insåg då att det blir väldigt svårt att driva det från min mobiltelefon.. så ska jag fortsätta med det här så antar jag att jag om ett tag blir tvungen att köpa mig en ny dator iallafall, så jag kan sköta det här snabbt å lätt.

Nu har jag iallafall lite frukoststund :)
Köpte nytt knäckebröd igår, smakar lite glögg ^^
Det är nåt fullkorn-energi-nyttigtjosanbröd. Gott!
Måste ta tag i röran här åxå, det är ju inte klokt vad fort en liten lägenhet blir stökig å skitig!
Det räcker ju med att det står två glas på bordet så känns det ostädat.. :) Nej nu längtar jag till en större lägenhet, jag får verkligen krupp här.. hur kunde jag få för mig att jag skulle kunna bo i en liten lägenhet utan balkong.. Å köket å vardagsrummet är samma rum, så man har ju inte heller ett kök att sitta i. Det trodde jag aldrig att jag skulle sakna. Men det blir ju som ett helt rum som går bort där, som man normalt får med på köpet så att säga :)

Och hur går det med dieten kan man ju undra, jo det går ju väldigt bra att hålla sig borta från socker, fett och småätandet men det händer inte speciellt mycket på vågen. Fast jag har nåt minne av att sist jag skulle gå ner i vikt så tog det en eller två veckor innan kroppen märkte att den skulle börja gå ner i vikt. Så det är nog det som är fallet nu med. Men jag börjar faktiskt att få energin och livslusten tillbaka igen så helt utan resultat är jag inte. Det jobbiga är att jag märkt att jag helt plötsligt fått svårare att sova på natten, ändå vaknar jag på morgonen med full energi.. och har energi resten av dagen.
DET är skumt..
Men det är nog min kropp som börjar vakna till liv igen, nu är det slut på regelbunden skitmat! (har jag skrivit nåt sånt här liknande förr... haha)
Lite av dåligt fett=massa energi :D


Kommentarer
Postat av: Neta

Lyssnade på Therese Alshammars coach och han sa att man ska inte äta vete... i ngn form... alltså ta bort vetemjöl, både friska och såa som har problem med magen... 'Nåt att testa kanske...

Jag känner ibland att jag inte mår bra när jag ätit mjuk macka..

Jag kör med Delikatess med linfrö i...

Finns det där tro?

2011-11-11 @ 14:28:51
Postat av: Vicki

Jaja, vi har Vasa här åxå t.ex så det finns nog samma. Det var Vasa knäckebröd jag köpte nu men jag tänkte inte på om det var vete i.

2011-11-11 @ 15:20:16
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0