På morgonpromenad

Jag gjorde det!
Efter flera veckors passivitet lyckades jag alltså få ut mitt lata fläsk på en morgonpromenad. Varje kväll har jag tänkt: "Nej, imorgon så MÅSTE jag ta en promenad.. det här går ju inte".. men det har aldrig blivit av, veckorna har gått.. å jag har bara mer å mer insett att nu MÅSTE jag bara göra det, jag kommer ju å bli helt förlamad i musklerna snart. Det är tur att jag inte har ätit så mycket annars hade jag nog gått upp en väldigt massa kilon.
Så.. imorse så bara bestämde jag mig, det är IDAG det ska ske. Så jag bara klev upp å tog på mig kläder å snabbt stack ut innan jag började tänka efter. Det är där mitt problem ligger.... om jag väntar för länge så hinner jag hitta på en mängd olika bortförklaringar till varför jag ska skjuta upp det till nästa dag.
Så idag lyckades jag lura mig själv.
Men det är ju bara jobbigt fram tills att man kommer ut genom ytterdörren, när jag då möttes av ett rätt ljummet klimat så försvann det jobbiga.


Någon som tyckte att morgonpromenaden blev för varm och slängde av sig både tjocktröja och långkallingar..



Känns fortfarande som höst



En glad tjej med Uggla i lurarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0