Flytt-tankar...

Vi tog oss en promenad idag till Oslo City, gillar verkligen det köpcentret.. 4 våningar med en massa affärer. Vad finns det inte där liksom.. Var skönt väder ute å det var som upplagt för en promenad. Å det var då "separationsångesten" kom över mig, jag kommer sakna den lyxen att kunna ta en promenad till centrum. Det har varit härligt att haft det så. Å andra sidan så kommer jag ha tillgång till en massa härliga skogspromenader när vi flyttat, det har jag inte nu. Jag får tänka så. Men det är väl lite så jag funkar, gräset är ALLTID grönare på andra sidan.. det jag inte har, det vill jag ha :) Men man är ju flyttbar, å vem vet.. sen när man vunnit massa pengar å blivit panschis så kan man flytta in till stan om man känner för det ;D Men det är väl egentligen det enda jag kommer att sakna åxå. Nej då, det blir så bra.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0