Finns alltid ett tillfälle att dricka rom..

Det är ju nästan så att jag själv tror att jag ljuger.. Nu har jag fått feber istället.. Men det är ju egentligen inte så konstigt eftersom min sambo var sjuk för några dagar sedan å med mitt immunförsvar så suger jag åt mig varenda litet virus eller bakterie.. Hade tydligen feber igår åxå men då kände jag inte av det själv, bara att jag var jäkligt trött å låg i sängen å tyckte att jag var lat.. Sen kom min sambo hem å konstaterade att jag var kokhet. Å det tillhör inte till vanligheterna eftersom han jämt är varmare än jag. Sen blev det bättre men idag på eftermiddagen steg det nog igen så jag bestämde mig för att skrämma bort den med rom.. Får se hur lättskrämd den är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men finns det inget som gör att Du får bättre immunförsvar?

Man kan ju inte vara sjuk jämt.. det går ju inte.

2011-09-24 @ 21:08:24
Postat av: Vicki

Nej haha Jag vet.. Men det kanske är en del av sjukdomen.. Men jag är piggare nu så jag kanske lyckades skrämma bort det :)

2011-09-24 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0