Gillar värmelampor

Var på en restaurangen i centrum igår, åt en riktigt god husets burgare. Jag brukar ta den om det inte finns så mycket annat för det brukar alltid vara gott, å det var det den här gången åxå. Satt ute å åt mat å drack öl i slutet på september.. Eftersom alla här har värme i taket så man kan behålla sommarkvällarna lite längre. Varför har man inte det överallt undrar jag då?? Nu har jag inte varit i Sthlm så mycket att jag har koll på om dom har så där, men jag antar ATT dom har det? Iallafall så finns det inte i mindre städer, utan när hösten är kommen då är det slut på uteserveringen för det här året.. Helt idiotiskt egentligen, varför köper dom inte bara värmelampor så man kan njuta av friska luften lite längre här uppe i kalla norden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0