Inte helt nöjd

Sol idag, det känns ovanligt.. Nu låter jag som en pessimist, vilket jag inte är. Det är bara fakta, för det här är nog den regnigaste sommar jag varit med om. Iallfall som jag kommer ihåg.. Vi hann iallfall vara ute å bada i 3veckor å sen var det regn, regn, regn. Är glad att vi tog resan till Bulgarien så man fick en sista känning av sommar innan det är dags att plocka fram benvärmare, sockar, halsduk å vantar. Bita ihop den här vintern igen å sen siktar vi mot sommarn igen :) Jag verkligen hatar vintern, fast jag har inte riktigt kommit på VAD det är jag hatar.. Men jag tror att det är snön.. hösten är okej fast det är lite kallt, hösten kan till å med vara mysig tycker jag. Det är en sån riktig "tända-ljus-och-dricka-kaffe-invirad-i-en-filt-årstid". Å sånt kan ju aldrig vara fel ändå :) Men snön... Nej jag vill inte =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0