Wordfeud

Nu har även jag testat ordspelet som sprider sig som ett virus över allas mobiltelefoner just nu.. Wordfeud, lite som alfapet men ändå inte. Trodde att man spelade ett spel å sen var det klart, men tydligen kan spelet pågå hur länge som helst bara någon av spelarna lägger ett nytt ord inom 72 timmar. Så snart kommer man väl se folk med sina näsor nedtryckta i sina mobiler medans dom klurar på ett nytt smart ord dom ska lägga ut. Jag måste hålla med om att jag åxå gillar det, det är ju ett ordspel :) Finns nästan inga roligare spel än det. Men är rädd att man kommer fastna totalt i det här spelet när man kan spela dygnet runt så fort motståndaren lagt ett nytt ord. Så egentligen kan man fundera ett bra tag innan man gör sitt drag.. Så jag säger bara: Wow släng dig i väggen.. det här spelet kommer göra folk långt mera besatta. Men ändå, jag gillar det ;) Och man kan ju ha flera spel igång samtidigt. Oj, nu var min ena motståndare klar med sitt ord.. så nu måste jag gå in å kolla vad jag kan lägga...

Kommentarer
Postat av: Neta

He he.... Annelie, som bor med Lasses brorson... talade om att en på dotterns dagis hade 20spel på gång... Undra vem som sköter barnen på det dagiset?!

2011-09-22 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0