Barnvagnsrejs

Lite lätt dryg dag idag, vaknade i morse å mådde sååååå illa!
Men jag måste jobba nu så jag hade inget större val att ens känna efter om jag kunde jobba.. det var bara att ta sig ur sängen oavsett.
Antar att hjärnan var väldigt trött, plus det månatliga besväret som lurade bakom hörnet. Min räddning kanske var att vi skulle ut på tur, jag fick rejsa barnvagn idag :) Det är kul hehe
Så en promenad å några timmar ute i den härliga friska luften gjorde att jag sedan mådde prima ;)
Men skönt med fredag imorgon, det är ALLTID skönt med fredag.. hur kul man än har det under dagarna.
Å det verkar som att jag får jobba kvar 50% i tre veckor framåt... *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0