Kontraster

Alltså jag å storstad går väl inte riktigt ihop alla gånger.. men jag lär mig :)
Skulle till polisen idag och fixa ett nytt utdrag från polisregistret eftersom jag jobbar på dagis. Men jag hamnade lite fel så jag var tydligen på baksidan å yrade, så jag tog en liten promenad runt fängelset istället. Det var väldigt trevligt.. eller inte.. När jag hade gått runt den höga muren så hittade jag iallafall rätt ingång, men det var ju så mycket folk där på kö så jag tror att jag skickar en ansökan istället.
Ljuvliga storstad.. tacka vet jag småstäderna där man kan vara säker på att man först å främst hittar dit, och sen så är man troligen först åxå när man kommer in..
Nej då, jag trivs skitbra här. Men det är väldigt ofta man märker det stora kontraster som finns, som man inte riktigt är van vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0