Mästare på bortförklaringar..

Hade tänkt att gå ut på en promenad idag ifall jag inte ska jobba, men vädret lockar ju inte så väldigt mycket. Det har regnat under natten så det är blött ute. Alltid svårt att komma igång med vårpromenaderna i början, hade jag redan kört igång så hade jag inte ens reflekterat över vädret. Jag blir som en liten träningsnarkoman när jag väl har börjat, så då kan inte lite regn stoppa mig för kommer jag inte ut så blir jag så rastlös så jag blir tokig! Men nu har jag ju inte kommit igång så då kan det ploppa upp en mängd olika bortförklaringar till varför jag inte behöver ta en promenad just idag..

Kan iallafall bjuda på en läcker bild jag tog från vardagsrumsfönstret för ett tag sen:


Kommentarer
Postat av: Becca

hur står det till idag? :)

2011-04-05 @ 11:54:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0