Morgen

Sitter här med solbrillor på inne, är det en normal aktivitet eller... men jag orkar inte med att få solen i ögonen just nu när det värker från högra sidan av näsan å upp mot ögat.
Bihåleinflammation?
Fast jag bryr mig inte så jäkla mycket om det, jag är ju inte dödssjuk å det är påsk å ledigt å sol å tjohootjohej så jag tror inte att jag låter lite näsproblem hindra mig ;)
Hade i å för sig kunnat haft gardiner som täckt solen idag, men J tyckte vi skulle köpa en gardinstång å testa först..(det är ju stängt idag) å sovrummet är ju första prion eftersom det är INTE trevligt att vakna där när solen lyser rakt in i trynet på en!
Så nu får jag vänta till tisdag antar jag, så det får bli solbrillor ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0