Natti natti alla människobarn

Nu ska jag ta min snoriga näsa å gå å lägga mig i min sköna säng å dra täcket över huvudet, å förhoppningsvis sova länge imorgon.. Vill sova nu när jag "får".. för det är ju inte alltid man får det. Sen blir det långledigt över påsken. Då ska jag bland annat hitta på nån kul aktivitet vi kan göra när helgen närmar sig, fortsätta att plugga med tyskan som jag nu har tagit upp igen. Tänkte att det inte är så smart å glömma bort allting jag har lärt mig, jag är jäkligt språkintresserad å vill gärna lära mig mera nu när jag tog initiativet för ca 3 år sedan å började läsa tyska. Hade inte glömt så mycket märkte jag när jag började bläddra i böckerna.
Å sen ska jag "pärla" lite åxå... J kom med en idé som jag först trodde att han skämtade om.. men han har tydligen blivit "pärlbiten" av sin tid på dagis... :) Göra egna motiv på pärlplattor, å jag som älskar att pyssla var inte sen att hoppa på den brillianta idén :D Lite lagom barnsligt..
Så imorgon åker vi till Panduro å köper MASSOR med pärlor..

God natt på er! Nu känner jag att det verkligen är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0