Påskgodis & soffsnarkning

Idag var det en sån dag som jag önskade att det skulle vara! Det är riktigt soligt å det verkar inte blåsa som det gjorde igår.

Igår var jag helt slut efter jobbet, men sugen på något sött.. så jag pallrade mig ändå iväg till affärn å köpte lite påskgodis :)

Så idag hade jag tänkt att gå bort en del av det.. snart sommar å jag har inte riktigt nått mitt mål än bara för att jag har slappnat av lite för mycket. Å kanske ätit lite väl mycket godis senaste tiden, tror att jag trodde att jag blivit en ultramänniska som inte kan gå upp i vikt längre, men nu verkar det slå tillbaka å bita mig i arslet haha
Jaja, men ett eller två kilo är väl inte hela världen.. dom försvinner fort igen. Fast jag kan ju inte neka till att man får lite ångest ändå.. Nu är det skärpning!

Igår råkade jag somna i soffan igen, det ska man inte göra när det finns en kamera i närheten... jag hatar verkligen att bli fotograferad när jag sover. Det är inte precis då man visar sig från sin bästa sida. Men jag kan väl bjuda på det då som en liten avslutning på inlägget..
Och för att visa hur man blir efter en veckas jobb med barn ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0