Underbart!

Idag har det varit en underbar dag, nästan som en sommardag.. i april!?
2 dagar kvar till min födelsedag å då ska det ju tydligen regna... hmmm.... men det andra dagarna verkar det bli bra väder. Så jag hoppas att det är fel.
Idag har jag varit in till centrum, en väldig skillnad mot för nån vecka sedan.. fullt med folk överallt :)

Det här är nog den sista snön som finns kvar


Tog mina djojor på en promenad utomhus idag, det gick väl sådär får man väl säga... Trodde mitt största problem skulle vara att lyckas hålla sig stadig på benen i alla möjliga olika underlag, det var det inte... Jag fick mjölksyra i vaderna efter 200 meter! Det här krävs mycket träning, det känner jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0