En blöt, men bra dag

Idag är det en bra dag! För det regnar å är plusgrader, vilket betyder att den sista snön på gräsmattorna håller på att försvinna. Ska bli underbart att få uppleva sommaren här i år, eftersom vi kom hit när sommaren var över.
Jag lever verkligen en liten dröm nu.. Inte för att det är så stor grej kanske att flytta till ett annat land (nu när det åxå "bara" är grannlandet), eller att flytta till en storstad. Egentligen är det inte så svårt, men det är just det att kunna hitta möjligheten att göra det.
Vi hade inte kunnat göra det utan hjälp tror jag, först ska man ha jobb å sen ska man även pussla in en bostad på det. Jag hade nog inte trott att jag skulle lyckas komma ur Sverige till slut.
Nu är det ju fortfarande Norden, jag gick å drömde om att kunna flytta mera söderut... där det är mycket varmare. Men det är ändå annorlunda, fast det är som hemma på samma gång. Annorlunda är bra, jag behövde verkligen se nåt nytt. Å hur som helst så är det några grader varmare än Hudiksvall där jag är född, så det är väl inte helt illa.. :)


(En av mina favorittröjor) Idag blir det iallafall varm mysig tröja, för det ser väldigt kallt å fuktigt ut ute.



Måste bara visa mitt armband som jag fixade till igår.
Jag älskar skinnband och mockaband, och när jag var in på Panduro igår å kollade så hittade jag ett snyggt rött mockaband som jag köpte. Och keramikpärlor till med blommor och kinestecken på.
Snabbt å enkelt, det behöver inte vara krångligare än så. Jag tycker att det är som snyggast när det inte är för mycket rysch pysch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0