Yeah yeah yeah!

Ja jag fick vara kvar i 3 veckor, minst.. det kan tydligen bli längre.. Yippieyeyyey!
Väldigt nöjd med det så tar jag helg nu, fast inte från bloggen. Men från jobb.. gud så skönt, å vädret är ju helt underbart. Idag hade vi 14 grader ^^ Tyvärr så blåser det lite till å från, annars hade det varit riktigt varmt i solen. Det tog i en gång så jag var tvungen att kolla om ungarna stod kvar på benen :) Då var det lite läskigt.. men dagiset ligger ju högt upp så det var lite värre där, än här nere hos oss.
Imorgon ska jag iallafall att se till att ta vara på det fina vårvädret å ta en lång promenad, å bara vara ute. För det ska tydligen bli ännu bättre väder imorgon :) Så jag hoppas på att det stämmer.



Kommentarer
Postat av: Becca

sv: japp :D Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

2011-04-08 @ 21:00:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg du har :)

2011-04-08 @ 22:33:18
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0