Det var en spark i ändan som behövdes..

Har försökt att klura ut ett sätt att kunna lägga in bilder på genom mobilen. Men det verkar inte fungera så jag är tvungen att använda en dator till det. Tråkigt eftersom jag tänkte det kunde vara kul att lägga in lite bilder på bloggen från Bulgarien, men då får jag publicera dom när jag kommer hem istället. Har fått en rejäl spark i arslet när det gäller promenader sen vi var ute å gick i helgen. I morse tog jag en timmes promenad å ikväll blev det åxå en timme. Underbart skönt! Siktar på en längre morgonpromenad imorgon. Det är tur att det finns många olika håll att gå åt här så det inte blir så enformigt. Så nu ska "magan" bort innan vi åker till Bulgarien! :)

Kommentarer
Postat av: neta

Men visst går det... Fråga ngn som vet... Har sett många göra det... Fredrik kanske? Eller kollade Du med honom?

2011-08-03 @ 10:47:48
Postat av: Vicki

Fredrik? Har han blogg?

Jag vet inte, men jag ska testa får se om jag kommer på nåt sätt.

2011-08-03 @ 12:18:36
URL: http://minverklighetioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0