Jobbzone

Skoj med regn.. jag undrar vad det är för ett regnhål man har flyttat till :) Känns som det regnar å är soligt varannan vecka ungefär. Fast det kanske kan vara lite skönt det åxå så man slipper svettas ihjäl varje dag. Har nyss kommit hem från intervju på Jobbzone. Tog kort på mig gjorde dom när jag hade anmält mig i receptionen, det var jag inte beredd på. Men nu är det väl som när man var hos Adecco första gången, det är väl bara att vänta å se om dom ringer om jobb. Det borde väl inte vara några problem, men ibland så babblar jag på bara å kommer på efteråt att det kanske inte lät så bra :) Vet inte om det är nåt nervöst beteende som kommer fram där, ändå så känner jag mig inte så nervös när jag sitter sådär på intervju. Men det klart att lite spänd är man väl, för man vill ju att det ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0