Jobbzone

Registrerade mig i Jobbzone i måndags, ett annat bemanningsföretag som åxå har barnehage-jobb å antagligen kommer att ta över Adecco's tidigare jobb sen dom tappade kontraktet med Oslo kommun. Idag hade det ringt en tjej från Jobbzone till mig, precis när jag laddade min mobil.. Å sen skickat sms att hon gärna ville komma i kontakt med mig. Så det första jag gör imorgon är att ringa tillbaka dit, å hoppas på att jag får komma dit på ett möte. Dom har inte lika mycket info på deras hemsida som Adecco har så jag har ingen aning om hur det funkar hos dom, men jag hoppas på att få komma dit så jag kan ta reda på det. Hoppas på att det här kan leda till nåt bra :)

Kommentarer
Postat av: neta

Håller alla tummar!!!

2011-08-04 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0